Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    моята не харчи грам масло пък пак ПО НЯКОЙ път ми глъхне иначе нещо ми попридърпва като я карам и я задаржа на кам 2000об.Иначе ауспуха е чист като сълза,харчи 6-7 извънградско с около 100-120км/ч понякой път ми се струва че не върви другпат пък си варви..... абе незнам.Карам там пък квото дойде.Само темп. датчик ме съмнява щото свещите са ми нови и със старите си го правеше,или зацепване на ремъци ама.... незнам,преди пък не придърпваше!
    Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от rum4o73
      моята го правеше това с паленето ,смених свещите и го нямам този проблем а това с глъхненето при студен двигател си остана но в по малка граница ,само на ход.А това че ми побутва масло ми казват че било нормално за италианските коли ама не знам ,кажете си и вашето мнение
      Днес дойдоха големите Денсовки, ще ги сложа, но не вярвам да се промени......интересно днес ми хрумна ако ми е запушено голямото гърне на ауспуха дали няма да се получава кофти изгаряне или нещо от сорта.....иначе днес забелязах че когато я запаля и оставя на място глъхненето и прекъсването трае докато кача 70-80 градуса, а ако тръгна веднага, пак се дави в поемането на газта, но ако кача 50-60 градуса и уж по добре поема газта.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
        Първоначално публикувано от rum4o73
        моята го правеше това с паленето ,смених свещите и го нямам този проблем а това с глъхненето при студен двигател си остана но в по малка граница ,само на ход.А това че ми побутва масло ми казват че било нормално за италианските коли ама не знам ,кажете си и вашето мнение
        Днес дойдоха големите Денсовки, ще ги сложа, но не вярвам да се промени......интересно днес ми хрумна ако ми е запушено голямото гърне на ауспуха дали няма да се получава кофти изгаряне или нещо от сорта.....иначе днес забелязах че когато я запаля и оставя на място глъхненето и прекъсването трае докато кача 70-80 градуса, а ако тръгна веднага, пак се дави в поемането на газта, но ако кача 50-60 градуса и уж по добре поема газта.....
        Добре де отиди примерно при Бобо на една диагностика да ти каже какво има за смяна колата и да знаеш на какво се дължи проблема а не така да сменяш на посоки.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #94
          един приятел мноо яко ме избазика:тя като загрее,разширява и затва спира да прекъсва
          Аlfa156 1.8TS 2000

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от zimin
            един приятел мноо яко ме избазика:тя като загрее,разширява и затва спира да прекъсва
            Какво разширява бре?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Novachev
              Добре де отиди примерно при Бобо на една диагностика да ти каже какво има за смяна колата и да знаеш на какво се дължи проблема а не така да сменяш на посоки.
              Ми уж имах насрочен час, но се оказало почивен ден, сега в понеделник или вторник ще ходя.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #97
                кои е този бобо .къде се намира и мога ли да му имам доверие в качествата му ,а колкото до свещите моите са NGK
                Alfa Romeo 156-1,8ts

                Comment


                • #98
                  ФЕРАРИСТ,
                  как е със Дензото? Нямам предвид само за прекъсването ами и про принцип усеща ли се разлика?
                  Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от rum4o73
                    кои е този бобо .къде се намира и мога ли да му имам доверие в качествата му ,а колкото до свещите моите са NGK
                    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10814

                    Много са добри и страшно ги разбират нещата! При тях си правих колата последно, останах страшно доволен!
                    Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от alfa_R
                      ФЕРАРИСТ,
                      как е със Дензото? Нямам предвид само за прекъсването ами и про принцип усеща ли се разлика?
                      Ми лично аз не усещам, но това може да си има и причина в въпросния проблем.....иначе чесно казано никаква разлика.....имам чуството че ми падна с половин литър разхода, но това може да си има други причини също, а може и така да ми се струва.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Кофти ли е за дебитомера когато във входящите колектори има 1-2-3 детонации при палене при студен двг......проблема си остава, и искам да знам.....тия дни ще снимам процеса с камера и звук, за да чуя няколко мнения.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Според мен сместта при студен двигател не е оптимална - изглежда е по-бедна от нужното.
                          Дайте да изброим всички анджаклами, които участват в смесообразуването и ще тръгнем да разнищваме едно по едно заедно с електричните им връзки (кабели и контакти).
                          Сигурен ли си че не засмуква минимално к-во "грешен" въздух отнякъде? А как беше преди да сложиш спортния филтър? (пак ли правеше така)
                          Радвай се на това, което имаш, докато работиш за това, което искаш.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Andy
                            Според мен сместта при студен двигател не е оптимална - изглежда е по-бедна от нужното.
                            Дайте да изброим всички анджаклами, които участват в смесообразуването и ще тръгнем да разнищваме едно по едно заедно с електричните им връзки (кабели и контакти).
                            Сигурен ли си че не засмуква минимално к-во "грешен" въздух отнякъде? А как беше преди да сложиш спортния филтър? (пак ли правеше така)
                            Не смуче - удавих я с карбураторен спрей......
                            Филтъра не е замесен мисля......макар че ще направя и един тест с малко по голямо входящо съпротивление......
                            Утре сутринта ще снимам студеното палене и ще го постна тука.......
                            Моето логично обяснение е че в началото за 4-5-6-7-8 секунди екуто сякаш не знае че двг е студен......темп датчик сменен, и с двата прави така, не че първия беше за смяна.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Аз от както сложих спортния филтър и от както занлулих екуто проблема ми се проявява вече по рядко. Значи забелязвам като запаля сутрин и като иа изфорсирам до 300 оборота, но много бавно. Втория път като и подам рязко и не глъхне.

                              Започвам да се съмнявам в детонационния датчик. Когато при начално запалване се полуат детонации датчика ги отчита и връща аванса одкато е стабилизира работата на мотора и после постепенно покачва аванса на малки стъпки през определено време. Ако отначало вдишнеш много плавно оборотите на мотора няколко пъти колкото да се съвземе. После вече проблемите почти ги няма.

                              П.С. Не го взимайте много на сериозно това, защото въобще не съм сигурен дали е там причината. Но е възможна причина.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • http://ferrarist.data.bg/M2U00093_Split11.wma
                                Значи това е звука на двигателя като го запаля сутрин - с видео го снимах, но за да е по компактен го извадих само аудиото - значи това е напълно студено палене, сутринта беше 15 градуса - след завъртането на ключа газта не съм я пипал, просто си къкри на обороти.....а оборотите са между 500 - 700 така на ухо като ги слушам......точно на 22-та секунда от записа се чува за първи път едно изпукване, което е детонация в вх. колектори, и после се чува още няколко пъти......ще чуете че след като изгасих колата и я запалих пак втори път, двигателя заковава 1100 - 1200 оборота и се оправя.....сякъш нещо в началото не ще да се наеме.....иначе като е топла пали от раз, никакви ядове, и съм забелязал че ако я запаля когато е била на слънце или на топло място денем, макар и пак да не съм я карал 4-5-6- часа също го прави това, но по малко и за по кратко време......отвратително.......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X